مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:152023-01-04سياسي

تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است


فرماندار هرسین با اشاره به نارضایتی شهروندان از عدم ساماندهی خودروهای نخاله بر گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید برزو موسوی چشمه کبودی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پسماند شهرستان هرسین بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه های ذی ربط در ارائه راهکارهای مناسب به منظور ساماندهی مکان دفن پسماندهای شهر هرسین تاکید کرد.

وی همچنین خواستار بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، سمن ها و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف این ستاد به ویژه در تفکیک زباله از مبدا و دفن بهداشتی پسماند شد.

فرماندار هرسین از عدم ساماندهی و برخورد قانونی با خودروهای نخاله انتقاد کرد و گفت: عدم وجود برنامه برای ساماندهی خودروهای نخاله زمینه سو استفاده عده ای را در تخلیه پسماندهای ساختمانی و حیوانی در کمربندی های شمالی و جنوبی و همچنین جاده های روستایی منتهی به شهر هرسین را فراهم کرده است.

موسوی چشمه کبودی تصریح کرد: مکان هایی برای تخلیه پسماندها به خودروهای نخاله بر معرفی شده است ولی به دلیل عدم وجود نظارت، پسماندها در اطراف شهر، حاشیه رودخانه ها و محدوده زمین های کشاورزی و منابع طبیعی تخلیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است

تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است