مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:052023-01-04اقتصادي

بازار فروش تولیدات دامی در بردسکن ایجاد می شود


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: با هدف عرضه تولیدات دامی بدون واسطه و دلال، تا پایان سال بازار فروش این محصولات در بردسکن راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مهدی مسروری در جشنواره روز مزرعه شتر که در منطقه عشایری چاه محمدامین برگزار شد، اظهار کرد: تعداد 3500 نفر شتر شهرستان است که از این تعداد 1700 نفرشتر در منطقه عشایری چاه محمد امین قرار دارد وبه فعالیت اقتصادی مشغول هستند.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان اینکه ایجاد بازار روز روستایی یکی از برنامه های این مدیریت است که با کمک سازمان تعاون روستایی از محصولات مختلف دامی آن در شهرستان بدون واسطه و بدون دلال راه اندازی خواهد شد، ابراز کرد: راه اندازی این بازارچه در راستای سیاست های دولت سیزدهم در بحث کاهش هزینه ها و ارائه خدمت شایسته به مردم است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی بازار روز محصولات دامی تا پایان سال در این شهرستان انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر زیرساخت های راه اندازی بازار روز دائمی محصولات دامی در دست اقدام است.

مسروری با اشاره به تاثیر دانش فنی و ظرفیت های این صنعت خاطر نشان کرد: شترداری منطقه بردسکن در استان دارای یک جایگاه و ظرفیت تولید است که اجرای این برنامه نشان داد که بردسکن از دیرباز در این صنعت پیشتاز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فروش تولیدات دامی در بردسکن ایجاد می شود

بازار فروش تولیدات دامی در بردسکن ایجاد می شود