مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:452023-01-04سياسي

شهید سلیمانی زندگی خود را برای ایران و انقلاب گذاشت


همرزم شهیدسلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم تمام زندگی خود را برای نظام و وطن گذاشت گفت: آنچه شهید سلیمانی را نسبت به دیگران متمایز می کند این بود که او چندین کشور را از دست داعش تا بن دندان مسلح و دارای تفکر خطرناک نجات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار ولی بهاریان عصر امروز در ویژه برنامه جان فدا که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی همدان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به تمام معنا، سردار دلها بود، او به خاطر فرمانده بودن در سپاه قدس این عزت، افتخار و جایگاه را به دست نیاورد بلکه به خاطر صداقت، ایمان و اخلاقش بود.

وی با بیان اینکه این سردار بزرگوار تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت افزود: آنچه شهید سلیمانی را نسبت به دیگران متمایز می کند این بود که چندین کشور را از دست داعش تا دندان مسلح و دارای تفکری خطرناک، نجات داد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حاج قاسم ارادت عجیبی به مردم و رزمندگان همدان داشت افزود: سردار در یک جلسه حساس از رزمندگان همدانی تعریف و خاطرات بسیاری گفت و از بچه های همدان خواست در عملیات حفظ حلب شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی زندگی خود را برای ایران و انقلاب گذاشت

شهید سلیمانی زندگی خود را برای ایران و انقلاب گذاشت