مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:452023-01-04اقتصادي

همدان بیشترین آمار آسفالت راه روستایی جمعیت بالای 20 خانوار را دارد


معاون عمرانی استانداری همدان گفت: استان همدان در سطح کشور بیشترین آمار آسفالت راه روستایی، روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت را داراست.

- ایسنا/همدان معاون عمرانی استانداری همدان گفت: استان همدان در سطح کشور بیشترین آمار آسفالت راه روستایی، روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت را داراست.

فرزاد تیموری چهارشنبه 14 دی ماه در نشست مشورتی دهیاران شهرستان رزن، اظهار کرد: در دوران انقلاب با تشکیلات دولتی ایجاد شده چون بنیاد مسکن و جهادسازندگی اقدامات بسیار زیادی برای ارتقاء امکانات و زیرساخت های سطح روستاها انجام گرفت و امروز سطح توقعات اهالی روستاها در رابطه با خدمات هر چه بیشتر از جمله فیبرنوری، اینترنت و مخابرات بالا رفته که این امر موجب افتخار است و به طور قطع برای مطالبات مردم روستاها دولت پیگیری لازم را خواهد داشت.

وی سفرهای استانی را یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان 14 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان اختصاص داده شد و بخش عمده ای از زیرساخت هایی که در سطح استان مشکل داشتند و پروژه های ناتمام که ارزش حیاتی داشت، از این محل تامین اعتبار شده و در حال فعال شدن هستند.

تیموری با بیان اینکه با احتساب پروژه های روستایی در سفر ریاست جمهوری 858 میلیارد تومان اعتبار تامین اعتبار شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان بیشترین آمار آسفالت راه روستایی جمعیت بالای 20 خانوار را دارد

همدان بیشترین آمار آسفالت راه روستایی جمعیت بالای 20 خانوار را دارد