مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:152023-01-04فناوري

جعبه ای که انسان احضار می کند!


فناوری هولوگرافیک جدید شرکت پروتو به شما این امکان را می دهد که در جلسه کاری بعدی خود حضوری فیزیکی داشته باشید و این به لطف یک دستگاه هولوگرام که برنده جایزه نوآوری در نمایشگاه CES  امسال شده، - ممکن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک فناوری هولوگرافیک جدید چیزی را به میان آورده است که می تواند شکاف بین دنیای واقعی و مجازی را پر کند.

مردم با آن از هر نقطه ای در جهان به صورت در لحظه می توانند در جلسات حضور پیدا کنند و رویاهای علمی-تخیلی خود را آنچنان که در فیلم هایی نظیر جنگ ستارگان و آواتار دیده ایم، محقق کنند.

این دستگاه هولوگرام در دو نسخه رومیزی و شبیه به تبلت به نام Proto M و نسخه بزرگ تر با ارتفاع دو متر موسوم به Proto Epic توسط یک شرکت مستقر در لس آنجلس آمریکا به نام پروتو(Proto) ساخته شده است و در نمایشگاه CES امسال موفق به کسب جایزه نوآوری در بخش سلامت دیجیتال شده است.

جالب اینجاست که این دومین سال متوالی است که این جایزه را می برد.

سیستم هولوگرام پروتو با ایجاد آواتاری از فرد در ابعاد واقعی، به قدری واقعی است که این تصور را القا می کند که شخص حتی اگر هزاران کیلومتر دور باشد و در کشوری کاملاً متفاوت باشد، به صورت واقعی در این دستگاه 2 متری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه ای که انسان احضار می کند!

جعبه ای که انسان احضار می کند!