مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:352023-01-04حوادث

کشف محموله قاچاق میلیاردی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک محموله قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 880 میلیون ریال در محور لردگان _ بروجن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی ضمن اعلام خبر کشف یک محموله قاچاق میلیاردی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با اجرای طرح ایست و بازرسی در محور لردگان _ بروجن، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات موفق پلیسی متوقف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 560 عدد عروسک اسباب بازی، 210 دستگاه لوازم آشپزخانه،170 بسته لوازم آرایشی، 90 قطعه لوازم الکترونیکی، 20 قطعه ابزارالات، 12دستگاه لوازم خانگی که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و دارای ارزش تقریبی 10 میلیارد و 880 میلیون ریال هستند کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

امان اللهی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، به قاچاقچیان کالا هشدار داد: پلیس برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و گسترش اشتغال با تمام توان با این افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

کشف محموله قاچاق میلیاردی در چهارمحال و بختیاری