مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:352023-01-04سياسي

تصویب 50 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی پارس آباد


فرماندار شهرستان پارس آباد از تصویب 50 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل و بهره برداری پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین ظهر چهارشنبه در جلسه نشست کتابخوان تخصصی مکتب حاج قاسم که در سالن فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت، رهبری و نظام اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است، گفت: ضروری است که نوجوانان و جوانان به عنوان رهروان این شهید والامقام راه او را ادامه دهند و در مسیر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی قدم بردارند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا منحصر به فرد است، ادامه داد: دشمنان با ایجاد فتنه های مختلف سعی در جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی را دارند که امروز به برکت خون شهدا تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان با شکست مواجه شده است.

جهان بین افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است و می طلبد برای تحقق این مهم باید کتاب های خوب به مردم معرفی شود.

سرانه قبولی کنکور در پارس آباد قابل قبول نیست رییس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه اتمام کتابخانه مرکزی و توجه به این پروژه مهم سرانه فضای مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 50 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی پارس آباد

تصویب 50 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی پارس آباد