مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:302023-01-04دانش

دانشگاه آزاد دارای بیشترین میزان ازدواج دانشجویی


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در مجموعه آموزش عالی، دانشگاه آزاد بالاترین میزان ثبت نام برای ازدواج دانشجویی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطالبه جدی در این زمینه دارند و اگر نرخ ازدواج افزایش یابد فرزندآوری و مشکل جمعیت نیز تا اندازه ای حل می شود.

وی افزود: در صورتی که میانگین سن ازدواج به نقطه خوبی برسد بلافاصله در افزایش جمعیت و نرخ فرزندآوری اثر خواهد داشت.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: در سال های 1392 تا 1400 ازدواج ها کاهش معناداری داشته است ولی در دو سال گذشته این کاهش متوقف شده و حتی کمی نیز افزایش داشته ایم.

وی به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: جمعیت قابل توجهی از جوانان در دانشگاه ها حضور دارند که از نظر سنی شرایط ازدواج را دارند.

اکنون 3.

5 میلیون دانشجو و استاد در دانشگاه ها هستند و میانگین سنی که دانشجو وارد دانشگاه می شود 18 سال است و 50 درصد این دانشجویان، دانشجویان دختر هستند و دانشجویان پسر ما نیز که وارد دانشگاه می شوند.

پسران نیز شرایط مناسبی از نظر سنی برای ازدواج دارند و نهاد نمایندگی رهبری به خاطر تجربه ای که در برگزاری ازدواج دانشجویی داشته این وظیفه را برعهده گرفته است.

رستمی گفت: اولین بار سال 76 ازدواج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفت قرار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد دارای بیشترین میزان ازدواج دانشجویی

دانشگاه آزاد دارای بیشترین میزان ازدواج دانشجویی