مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:102023-01-04بين الملل

وزرای خارجه تل آویو و مسکو تلفنی گفت وگو کردند


رسانه های عبری گزارش دادند که وزرای خارجه تل آویو و مسکو طی گفت وگویی تلفنی درباره مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای، از جمله بحران اوکراین صحبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلی کوهن وزیر امورخارجه جدید رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه، 13دی) با سرگیی لاوروف همتای روس خود تلفنی گفت وگو کرد.

دو طرف درباره برخی مسائل دوجانبه و منطقه ای صحبت کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری آی 24 ، وزارت خارجه تل آویو در بیانیه ای اعلام کرد که لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در این تماس تلفنی، انتصاب ایلی کوهن به عنوان وزیر امور خارجه تل آویو در کابینه جدید را تبریک گفته سپس چند مسئله منطقه ای و دوجانبه را ذکر کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزیر امور خارجه، کوهن توضیحات زیادی درباره به جامعه یهودیان روسیه و مهاجران شوروی سابق در اسراییل و اهمیت آن ها برای روابط بین دو دولت ارائه کرد .

وزیر امورخارجه جدید رژیم صهیونیستی پس از مراسم تحلیف اعضای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کابینه اذعان کرده بود که تل آویو از این پس به صورت علنی درباره سیاست های مربوط به کی یف صحبت کرده و کمک های انسانی به اوکراین را در طول این جنگ، ادامه خواهد داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه تل آویو و مسکو تلفنی گفت وگو کردند

وزرای خارجه تل آویو و مسکو تلفنی گفت وگو کردند