مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:052023-01-04اقتصادي

قلع و قمع بناهای 45 میلیاردی غیرمجاز در محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع سه بنای غیرمجاز به ارزش 45 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- محمد هادی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از قلع و قمع سه بنای غیرمجاز به ارزش 45 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: سه بنای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی روستای تشبندان از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد احداث شده بود، قلع و قمع شد.

هادی زاده در این خصوص با اشاره به اینکه در این قلع و قمع 3100 مترمربع از اراضی کشاورزی شامل دو مورد دیوارکشی و تفکیک و همچنین سه مورد بنای غیرمجاز بود، اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی این ویلاها به مبلغ تقریبی 45 میلیارد ریال برآورد می شود.

وی گفت: برای حفظ امنیت غذایی و جلوگیری از کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها مصوب سال 1385، این ویلای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی روستای تشبندان از حوزه تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی کلوده بود، قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از همه مردم خواست برای هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان امور اراضی مشورت و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

هادی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اجرای دستور تبصره 2 ماده 10 با حضور نماینده داستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع بناهای 45 میلیاردی غیرمجاز در محمودآباد

قلع و قمع بناهای 45 میلیاردی غیرمجاز در محمودآباد