مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:352023-01-04سياسي

ساخت 3 هتل در شهر بوشهر آغاز می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری سه هتل را در شهر بوشهر کلنگ زنی می شود که کیفی سازی و کمیت زیرساخت ها در حوزه گردشگری ارتقا می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: طرح نهایی بافت تاریخی شهر بوشهر تهیه شده و در این راستا تعامل مدیران دستگاه های اجرایی اثرگذار است و می تواند به حل مشکلات کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: تلاش ما این است که این طرح در بهمن ماه سال جاری به تصویب برسد و آخرین اصلاحات در این طرح پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دیده شدن و لحاظ بناهای تاریخی در ابلاغ تسهیلات تبصره 18 سال جاری ادامه داد: ما به دنبال تحول در جذب اعتبارات هستیم که تاکنون رشد خوبی داشته و معتقدیم رویکرد تعاملی و مشارکت دستگاه های متولی، به نفع مردم بوده و رونق گردشگری را به دنبال خواهد داشت.

سجادی منش بیان کرد: تا پایان سال جاری کلنگ زنی سه هتل را در شهر بوشهر خواهیم داشت که با این کار شاهد کیفی سازی و ارتقای کمیت زیرساخت ها در حوزه گردشگری خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر استقبال از فکر، اندیشه و تعامل با شورای اسلامی شهر را ارزشمند دانست و خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3 هتل در شهر بوشهر آغاز می شود

ساخت 3 هتل در شهر بوشهر آغاز می شود