مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:352023-01-04سياسي

شهید سلیمانی درمقابل اسلام جعلی مورد تبلیغ داعش ایستاد


مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی و همایش مبارزه با تروریسم در سفارت ایران در تفلیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، مسئولیت مشترک جهانیان عصر سه شنبه 13 دی ماه همزمان با سومین سالروز شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس، قهرمانان مبارزه با تروریسم با حضور چهره های علمی و فرهنگی گرجستان و همچنین جمعی از ایرانیان مقیم، در سالن همایش های سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس برگزار شد.

محمود ادیب، سفیر ایران در گرجستان در ابتدای این نشست ضمن اشاره به خصوصیات فردی و حرفه ای شهید سلیمانی، به بررسی نقش غرب و بطور خاص آمریکا در شکل گیری داعش و بسط تروریسم در جهان و شیوه مواجهه جبهه مقاومت با آن پرداخت.

ادیب در سخنان خود تقویت ضریب امنیتی اسراییل، تضعیف جبهه مقاومت و تحریک امواج تفرقه افکنانه بین جهان تشیع و تسنن را از مهمترین اهداف شکل گیری گروه های شبه نظامی افراط گرا بدست غرب و با حمایت مالی برخی کشورهای منطقه دانست.

سفیر کشورمان در ادامه جنایات داعش علیه هزاران زن و دختر سوری و عراقی، کشتار غیرنظامیان، اهانت به ارزش های دینی و باورهای مذهبی مسلمانان و تخریب میراث فرهنگی بشری را به عنوان سه شاخصه مشترک داعش و افراط گرایانی همچون ناسیونالیست ها و نژادپرستان غربی به رهبری آمریکا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی درمقابل اسلام جعلی مورد تبلیغ داعش ایستاد

شهید سلیمانی درمقابل اسلام جعلی مورد تبلیغ داعش ایستاد