مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:302023-01-04سياسي

قرآن یک ظرفیت اصلی کار بین المللی جمهوری اسلامی است


نشست مجازی معاون قرآن و عترت با رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از سراسر جهان با موضوع تبادل نظر در مورد بخش بین الملل سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مجازی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به صورت مجازی و از طریق وبینار با رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از سراسر جهان با موضوع تبادل نظر در مورد بخش بین الملل سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجازی که از طریق وبینار با 21 رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از سراسر جهان برگزار شد علیرضا معاف معاون قرآن و عترت با ابراز تشکر از حجت الاسلام ایمانی پور ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات و حجت الاسلام زارع گفت: این جلسه جهت تبادل نظر پیرامون سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران است.

این نمایشگاه به عدد سی ام رسید.

امسال برای نمایشگاه می توان یک کار ویژه ای را ایجاد کرد.

این رویداد یک ترکیبی از برنامه های راهبردی، محتوایی، مفهومی، راه کنشی، آموزشی و پژوهشی و هنری است که در نمایشگاه های قرآن تهران در سال های مختلف انجام شده است.

به نمایشگاه بین المللی قرآن در دولت های مختلف به آن اهتمام داشته اند و در یک دامنه رشدی پیش آمده البته در این راه با فراز و نشیب های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن یک ظرفیت اصلی کار بین المللی جمهوری اسلامی است

قرآن یک ظرفیت اصلی کار بین المللی جمهوری اسلامی است