مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:252023-01-04حوادث

افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در البرز


فرمانده انتظامی البرز از افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار عباسعلی محمدیان ظهر چهارشنبه در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بیان داشت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر برخورد جدی پلیس با فروشندگان خرد مواد مخدر در سطح شهر، طی 72 ساعت گذشته طرح ضربتی جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری کلانتری ها به اجرا در آمد، 578 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: همچنین 247 معتاد متجاهر در این طرح از سطح شهر جمع آوری و برای طی مراحل درمان به کمپ های ماده 16 منتقل شدند.

سردار محمدیان با بیان اینکه از مجموعه مقدار کشفیات پلیس البرز بیش از 9 هزار و 800 کیلوگرم آن در داخل استان کشف شده است، گفت: این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایش 2 درصدی کشفیات درون استانی دارد.

وی همچنین از دستگیری 454 قاچاقچی و 4 هزار و 90 خرده فروش در قالب 35 باند مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: در طول سال 1401، در مجموع 18 هزار و 575 نفر در جرایم مربوط به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در البرز

افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در البرز