مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:152023-01-04سياسي

سردار همدانی مشاور امین و خبره سردار سلیمانی بود


همدان_مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: سردار همدانی مشاور امین، کاردان و خبره موضوعات جبهه های مردمی در سوریه و عراق سردار سلیمانی بودند.

- سردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: سردار سلیمانی به تمام شهدا نگاه ویژه ای داشتند و خود را مدیون و شیفته مرام شهدا می دانستند.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی نسبت به شهدا و مردم همدان نگاه خاصی داشتند و دلیل آن شاید عملیات رمضان، شهید حاج بابایی و سردار همدانی بوده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان تشریح کرد: ایشان ویژگی بچه های همدان را در وجود شهید همدانی بزرگ می دانستند و معمولاً در عملیات ها و محور مقاومت با سردار همدانی مشورت داشتند گرچه در بسیاری از موارد جبهه مربوط به بچه های همدان نبود ولی مشاور امین، کاردان و خبره موضوعات جبهه های مردمی سردار سلیمانی در سوریه و عراق شهید همدانی بوده است.

سردار ظفری در پایان تاکید کرد: صحبت های تاریخی این شهید نشان از مرکزیت همدان به عنوان بلاد اسلامی بوده است و ارتباط و صمیمیت خاصی نسبت به رزمندگان، شهدای همدانی، محور مقاومت و بچه های مدافع حرم داشتند و به تعبیر ایشان با دیدن این افراد حال استثنایی پیدا می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار همدانی مشاور امین و خبره سردار سلیمانی بود

سردار همدانی مشاور امین و خبره سردار سلیمانی بود