مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:152023-01-04اجتماعي

کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس کم برخوردار اردبیل ارسال شد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کاروان تجهیرات و اقلام ورزشی با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان به مدارس کم برخوردار نواحی و مناطق اردبیل ارسال شد.

- اکبر دهقانی نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی ویژه مدارس استان به خصوص مدارس کم برخوردار نواحی و مناطق با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان ارسال می شود.

وی از ارسال 735 البسه ورزشی برای معلمان ورزش و مراقبین سلامت نواحی و مناطق خبر داد و گفت: هدف از ارسال این تجهیزات پیشبرد اهداف تربیت بدنی و کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: تمامی اقلام ورزشی و بهداشتی تهیه شده تولید داخل بوده و سعی و تلاشمان بر این است تا از این امکانات به بهترین شکل استفاده شده و شرایط مطلوبی را در مدارس برای تحصیل و تربیت شایسته نسل آینده مهیا کنیم.

دهقانی نیا ادامه داد: تجهیز مدارس به اقلام و تجهیزات ورزشی لازمه اجرای موفق طرح های تربیت بدنی از جمله پروژه کنترل وزن و چاقی است و فعالیت های حرکتی و مهارتی دانش آموزان در مدرسه و کلاس درس تربیت بدنی ضمن تأمین سلامت جسمی و روانی آنان، مکمل آموزش هم می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس کم برخوردار اردبیل ارسال شد

کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس کم برخوردار اردبیل ارسال شد