مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:152023-01-04سياسي

آغاز عملیات انتقال 200 میلیون مترمکعب آب به یزد در سفر رییس جمهور به این استان


اجرای پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به یزد که ظرفیت 200 میلیون مترمکعب آب رسانی به این استان را در سال دارد با حضور رییس جمهوری آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان، محسن منصوری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت سفری به استان یزد خواهند داشت و در این سفر دوروزه پروژه های مهمی توسط رییس جمهوری هم به بهره برداری می رسد و هم کلنگ زنی می شود.

وی با بیان این که مقدمه سفر ملاقات رییس جمهور با مردم یزد در میدان امیرچقماق است، افزود: در این سفر افتتاح دو تا سه طرح اقتصادی و عمرانی را شاهد خواهیم بود.

معاون اجرایی رییس جمهور احیای کارخانه آهن بافق با سرمایه گذاری بیش از 110 میلیون یورو که از سال 86 آغاز شده و در دولت فعلی به پایان رسیده است را از جمله طرح های در دستور کار سفر رییس جمهور به یزد دانست و بیان کرد: با این طرح ظرفیت 800 هزار تن به این مجموعه اضافه می شود و اتفاق بزرگی در حوزه تولید و اشتغال رخ می دهد.

منصوری در ادامه با اشاره به این که پروژه بعدی که با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود خط پدافندی انتقال آب به یزد است گفت: برای این طرح 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده تا مشکل آب یزد را در مواقع بحران حل کند به 300 لیتر بر ثانیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات انتقال 200 میلیون مترمکعب آب به یزد در سفر رییس جمهور به این استان

آغاز عملیات انتقال 200 میلیون مترمکعب آب به یزد در سفر رییس جمهور به این استان