مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:002023-01-04سياسي

شرکت مخابرات همدان اقدام عملی برای رفع مشکلات مخابراتی رزن نداشته است


شهرستان رزن در رابطه با حوزه مخابرات مشکلات اساسی بسیاری دارد و مدیرعامل شرکت مخابرات استان برای مرتفع شدن این مشکلات قول صددرصدی داده که هنوز صددرصد این قول ها اجرایی نشده و اقدام عملی در این رابطه صورت نگرفته است.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن در رابطه با حوزه مخابرات مشکلات اساسی بسیاری دارد و مدیرعامل شرکت مخابرات استان برای مرتفع شدن این مشکلات قول صددرصدی داده که هنوز صددرصد این قول ها اجرایی نشده و اقدام عملی در این رابطه صورت نگرفته است.

علی اصغر غفاری آثار در نشست مشورتی دهیاران که با حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان در سالن اجتماعات فرمانداری رزن برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان رزن دارای 84 روستا بوده که از این تعداد 17 روستا دارای دهیار تمام وقت و 58 روستا دارای دهیار پاره وقت هستند و چند روستا نیز براساس ضوابط برای آنها دهیار تعریف نشده است.

وی از اختصاص 30 درصد اعتبارات عمرانی این شهرستان براساس شاخص های تعریف شده و براساس نیازها و درخواست های مردمی به حوزه بنیاد مسکن خبر داد و تصریح کرد: بحث الحاق زمین به محدوده روستاها در شهرستان رزن یکی از اتفاقات نادری است که دهیاران در سطح روستاهای خود در حال اقدام به آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مخابرات همدان اقدام عملی برای رفع مشکلات مخابراتی رزن نداشته است

شرکت مخابرات همدان اقدام عملی برای رفع مشکلات مخابراتی رزن نداشته است