مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:002023-01-04اقتصادي

انعقاد بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر


رییس سازمان توسعه تجارت با تایید خبر نهایی شدن بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر، از تلاش این سازمان برای حمایت همه جانبه از اجرای آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فاصله چند ماه مانده تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، گزارش دفتر وزارت امور خارجه ایران در قطر مبنی بر انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان با ارزش اولیه 300 میلیون دلار که با حضور سفیر ایران در قطر و وزیر دارایی قطر و جمعی از شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور، میان یکی از برندهای شاخص زعفران ایران و یکی از بزرگترین و خوشنام ترین تجّار قطری، در صدر اخبار اقتصادی ایران و کشورهای فعال در بازار زعفران جهان قرار گرفت.

این قرارداد در مدت کوتاهی توانست ضمن اثر مثبت بر رونق بازار زعفران ایران ، شادی و امید را در دل کشاورزان زعفران کشور به ارمغان آورد.

موضوعی که رییس سازمان توسعه تجارت نیز آن را تایید می کند.

اما علیرضا پیمان پاک - معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت - ضمن تایید صحّت بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان و اعلام حمایت قاطع دولت از این قرارداد گفت: این قرارداد منعقد شده و ما در سازمان توسعه تجارت ایران وظیفه را داریم که توسعه بازارهای صادراتی و غیر نفتی را مد نظر قرار دهیم در این راستا سازمان توسعه تجارت سعی می کند با بررسی پتانسیل های بازار کشورهای من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر

انعقاد بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر