مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:502023-01-04سياسي

ثبت اموال نمایندگان/پایان جلسه به دلیل آلودگی هوا


موافقت با بررسی با اولویت پرداخت مالیات به شهرداری ها و طرح ساماندهی کارکنان دولت/ موافقت با تسویه بدهی دولت به حوزه برق و شرکت توانیر و.

از مهمترین موضوعات خبری جلسات علنی امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه 1401 مجلس شورای اسلامی است که می توانید مشروح .

- موافقت با بررسی با اولویت پرداخت مالیات به شهرداری ها و طرح ساماندهی کارکنان دولت/ موافقت با تسویه بدهی دولت به حوزه برق و شرکت توانیر و.

از مهمترین موضوعات خبری جلسات علنی امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه 1401 مجلس شورای اسلامی است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه تقدیر کردند که در بخشی از این بیانیه آمده است: برگزاری رزمایش مشترک و شکوهمند ذوالفقار 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه سواحل مکران و شمال دریای عمران به وسعت بیش از 3 میلیون کیلومتر مربع از آبهای آزاد اوج هماهنگی، کوبندگی و توان نابودکنندگی هر گونه تهدید از هر مبدأیی را به خوبی مخابره کرد.

ناطقین مجلس علیزاده: *** اولین دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز، مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده بود که با تصمیم نمایندگان بررسی با اولویت طرح اصلاح بند(ب) ماده( 39) این قانون بر مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد و بر این اساس این طرح در جلسه بعدی در دستور کار مجلس قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اموال نمایندگان/پایان جلسه به دلیل آلودگی هوا

ثبت اموال نمایندگان/پایان جلسه به دلیل آلودگی هوا