مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:402023-01-04سياسي

فاطمی پور: هدف ما این است که آمار ازدواج دانشجویی را افزایش دهیم


اولین جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین جلسه ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان امروز ( 14 دی ماه) با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها در این نشست گفت: موضوع ازدواج و تشکیل خانواده در دوران دانشجویی اهمیت ویژه ای داره به جهت اینکه سن دانشجو و محیطی که در آن زندگی می کند باید تصمیم جدی بگیرد در نهاد رهبری سالیان سال است که در حوزه ازدواج برنامه برگزار می کند.

فاطمی پور افزود: این ستاد از سال 88 کار متفاوتی را آغاز کرد و اگر دستگا های دیگر به کمک نیایند کار ترویجی نمی توان انجام داد.

وی اضافه کرد: برای اینکه از ظرفیت سایر دستگاه ها استفاده شود سند ملی ازدواج دانشگاهیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و پس از ابلاغ آن توسط رییس جمهور فعالیت ستاد آغاز شد و جلساتی در این خصوص برگزار شد.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: اهدافی که در سن دانشگاه اسلامی وجود دارد ما را به این سمت برو که سند ملی ازدواج دانشگاهیان را پیگیری کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که آمار ازدواج دانشجویی را افزایش دهیم چرا که بیش از 3 میلیون دانشجو داریم و می تواند تاثیر بسزایی در حوزه ازدواج در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی پور: هدف ما این است که آمار ازدواج دانشجویی را افزایش دهیم

فاطمی پور: هدف ما این است که آمار ازدواج دانشجویی را افزایش دهیم