مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:252023-01-04ورزشي

قهرمانان پارالمپیکی اهداکننده مدال به سردار سلیمانی تجلیل شدند


طی مراسمی با حضور مسئولان ورزش کشور از مدال آوران پارالمپیکی که مدال خود را به شهید سلیمانی تقدیم کرده بودند، تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صبح امروز چهارشنبه با حضور برخی قهرمانان پارالمپیکی، تعدادی از روسای فدراسیونها، قهرمانان و مدیران وزارت ورزش و چهره هایی چون حسین رضازاده، حسین توکلی، محمد پولادگر، مهرعلی باران چشمه، غلامرضا نوروزی، مظلومی و غلامرضا شعبانی بهار در سالن آمفی تئاتر فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مراسم از پیمان نصیری، هاشمیه متقیان، حامد امیری، سعید افروز (در رشته پارادوومیدانی) و روح الله رستمی (پاراوزنه برداری) که مدال های خود را به حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده بودند، تجلیل شد.

شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در این مراسم گفت: به عنوان یک بسیجی غم دوری سردار را در این دنیای فانی بعد از سه سال حس می کنیم و منتظر هستیم تا انتقام سخت از دشمنان بگیریم.

اسبقبان تصریح کرد: شهدا محور کرامت انسانها هستند نه برای امروز، بلکه برای تمامی دورانها، زیرا شهیدان به دریای واسعه خداوند متصل هستند.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: باید تلاش کنیم فرزندان ما شهدا را بشناسند و سیره آن ها را بیاموزند و این مهم باید به طور جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان پارالمپیکی اهداکننده مدال به سردار سلیمانی تجلیل شدند

قهرمانان پارالمپیکی اهداکننده مدال به سردار سلیمانی تجلیل شدند