مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:102023-01-04سياسي

امنیتی ترین و مرموزترین سریال های تلویزیون ایران


واقعیت این است که وقتی نام گاندو به میان می آید، بیش از متن سریال، حاشیه هایش به یادمان می آید! سریالی که گویا تبدیل به یک عنصر تقابلی میان دو گروه از نیروهای اطلاعاتی در کشور هم شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در برهوت این روزهای تلویزیون، همین که سریالی روی آنتن برود که بتوان درباره سوژه و داستانش صحبت کرد، واقعا غنیمت است! بعد از سریال گیلدخت حالا می توان سریال تمام رخ را هم از سریال های جدی تر این روزهای تلویزیون به حساب آورد که حداقل می توان درباره اش صحبت کرد.

باید اعتراف کنیم که موتور این سریال هنوز آنچنان که باید روشن نشده و لااقل در قیاس با کارهای قبلی همین تیم تولید که با محوریت ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده و مرتضی اصفهانی در مقام ایده پرداز و فیلمنامه نویس، روی آنتن رفته است، هنوز این مجموعه نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اما مهم این است که در بحران سوژه های جذاب و تجربه های متفاوت در چرخه سریال سازی تلویزیون، تمام رخ را می توان یک نقطه امید به حساب آورد.

سریال های امنیتی تلویزیون در دو دهه گذشته البته غالبا آثاری بوده اند برای آگاهی بخشی و کمتر دستور کارشان سرگرمی بوده است و معمولا داستان این سریال ها، نسبتی هم با فضای سیاست دارند و همین ویژگی که در مواردی منجر به جذابیت مضاعف آن ها می شود، در سینما و تلویز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیتی ترین و مرموزترین سریال های تلویزیون ایران

امنیتی ترین و مرموزترین سریال های تلویزیون ایران