مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:052023-01-04دانش

آغاز فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به طور مستقل


با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/اصفهان با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شامگاه(سه شنبه،13 دی) در آیین استقلال پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان، اظهار کرد: در طرح ترویج کارآفرینی در مرحله اول 30 هزار دانشجو تحت پوشش قرار می گیرد و دانشجویانی که در دوره های کارآفرینی ثبت نام کنند 10 میلیون ریال حقوق دریافت می کنند.

دانشجویان در طرح دستیار فناوری، هم زمان با تحصیل، به مدت شش ماه وارد هسته های فناوری و پارک های علم و فناوری می شوند که دانشجویان مقطع کارشناسی 10 میلیون ریال، کارشناسی ارشد 20میلیون ریال و در مقطع دکتری 30 میلیون ریال دستمزد دریافت می کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه کاشان در زمینه اسانس، گلاب و فرش گفت: طرح ترویج کارآفرینی فرصت مناسبی را برای تبدیل ایده به محصول و تبدیل دانش به رفاه اجتماعی فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: پارک های علم و فناوری، بستر خوبی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به طور مستقل

آغاز فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان به طور مستقل