مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:052023-01-04اقتصادي

دریافت خوراک پالایشگاه بندرعباس از خط لوله گوره جاسک


مدیر منطقه خلیج فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران گفت: برای نخستین بار پالایشگاه بندرعباس خوراک خود را از خط لوله گوره به جاسک دریافت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا کیهان پور امروز در حاشیه بازدید از مرکز انتقال نفت بندرعباس در نشستی خبری با بیان اینکه پاییز و زمستان امسال سرد بود، افزود: رسالت شرکت خطوط لوله و مخابرات انتقال پایدار سوخت موردنیاز در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه با افزایش استفاده سوخت در نیروگاه ها و حمل ونقل شرایط ویژه ای ایجاد کرده، ادامه داد: باتوجه به گستره ایران، این شرکت 12 منطقه دارد و بر اساس حجم وظایف تعریف شده است.

وی اضافه کرد: این شرکت حلقه اتصال بین مجموعه پالایشگاه های کشور، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پخش ایران است که تأمین خوراک پالایشگاه های کشور و انتقال سوخت تولیدی پالایشگاه های کشور به تمام مناطق کشور را برعهده دارد.

همچنین تأمین ارتباطات پایدار و انتقال شبکه اطلاعاتی خود شرکت خطوط لوله و مخابرات و سایر شرکت های نفتی است.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت منطقه خلیج فارس در استان هرمزگان و جنوب کرمان است، گفت: 3 ابر پالایشگاه کشور در استان هرمزگان قرار گرفته است که شامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس و پالایشگاه لاوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خوراک پالایشگاه بندرعباس از خط لوله گوره جاسک

دریافت خوراک پالایشگاه بندرعباس از خط لوله گوره جاسک