مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:002023-01-04سياسي

دبستان 6 کلاسه سردار شهیدحسین پورجعفری در گلباف به بهره برداری رسید


امروز 14 دی ماه با حضور خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/کرمان امروز 14 دی ماه با حضور خانواده سردار شهید حسین پورجعفری، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دبستان شش کلاسه ی سردار شهید حسین پورجعفری در شهر گلباف، زادگاه این شهید بزرگوار به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مدرسه با زیربنای آموزشی 550 مترمربع در زمینی به مساحت 2500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال احداث شده است.

مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: از محل اعتبارات محرومیت زدایی دو مدرسه ی 40 کلاسه در شهر کرمان به نام شهیدان سلیمانی و پورجعفری در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

وی تصریح کرد: اعتبارات محرومیت زدایی تنها در 16 استان کشور پایدار است و استان کرمان نیز از جمله استان هایی است که از این اعتبار بهره می برند.

هدایتی افزود: تلاش ما بر این است که پروژه ی سردار سلیمانی را در بلوار هوانیروز شهر کرمان تا مهرماه سال آینده به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبستان 6 کلاسه سردار شهیدحسین پورجعفری در گلباف به بهره برداری رسید

دبستان 6 کلاسه سردار شهیدحسین پورجعفری در گلباف به بهره برداری رسید