مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:002023-01-04ورزشي

بازگویی مستمر توفیقات نظام وظیفه همه مسئولان است


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین به معنای بازگویی توفیقات نظام بوده و وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان است که باید به صورت مستمر مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا طالبی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره شهید سلیمانی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با اشاره به خصوصیت های اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی همیشه در خط مقدم بود و پیشتاز دیگر نیروها حرکت می کرد.

وی ولایت پذیری را اولین خصلت سردار سلیمانی دانست و افزود: سردار سلیمانی هر زمان به مشکلی برمی خورد به ائمه متوسل می شد و گاهی با دست خالی با مدیریت و فرماندهی که داشت به نتیجه می رسید.

طالبی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و مردم داری و مردم یاری به خصوص در مناطق محروم، از جمله خصلت های مهم سردار سلیمانی بود، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه 70 که فرماندهی قرارگاه شرق را به عنوان یکی از هشت قرارگاه عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عهده داشت، برای یک مأموریت کاری ویژه در استان های خراسان و سیستان و بلوچستان و به صورت غیرمترقبه به سربیشه آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برنامه ریزی و استفاده از بهترین تدابیر امنیتی در قامت سردار سلیمانی، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگویی مستمر توفیقات نظام وظیفه همه مسئولان است

بازگویی مستمر توفیقات نظام وظیفه همه مسئولان است