مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:002023-01-04سياسي

گسترش تعامل بین دانشکده کشاورزی لرستان با شرکت ها و صنایع مرتبط


رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان از گسترش تعاملات این دانشکده کشاورزی با شرکت ها و صنایع مرتبط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید محمدزاده امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از جمعی از اعضای هیئت علمی ارتقاءیافته دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، اظهار داشت: وقتی انسان از یک مرحله به مرحله بعدی ارتقا می یابد، در واقع، وظیفه و رسالتش سنگین تر می شود.

وی، تصریح کرد: رسالت عضو هیئت علمی دانشگاه، معلمی است و هنگامی که ارتقا می یابد وظیفه سنگین تری در تعلیم و تربیت خواهد داشت.

رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، در بخش دیگری از سخنان خود بیان، اظهار داشت: در زمینه تهیه مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی، اقدامات خوبی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان صورت گرفته است.

رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، درباره زمین های بدون استفاده دانشکده ادامه داد: بر اساس قراردادی که با بخش خصوصی منعقد شده است این زمین ها، از وضعیت نامناسب فعلی، به زمین های تولیدی کشاورزی و باغی، تبدیل می شوند.

محمدزاده، گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده توسط رییس دانشگاه لرستان، کلینیک گیاه پزشکی دانشکده، ایجاد و افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تعامل بین دانشکده کشاورزی لرستان با شرکت ها و صنایع مرتبط

گسترش تعامل بین دانشکده کشاورزی لرستان با شرکت ها و صنایع مرتبط