مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:502023-01-04سياسي

عنابستانی: کوچک سازی دولت جدی گرفته شود


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کوچک سازی دولت را جدی گرفت، گفت: اکنون ضرورت تغییر در حکمرانی و حرکت به سوی حکمرانی مطلوب بیش از پیش احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر عنابستانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (14دی ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتمردان و ملت ایران بیان کرد: این روزها ضرورت تغییر در حکمرانی و حرکت به سمت حکمرانی مطلوب بیش از گذشته احساس می شود.

پیش از هر چیز برای طراحی یک دوره درخشان دیگر در گام دوم انقلاب باید به پرسش های مختلف و مهمی پاسخ داد.

وی در ادامه تصریح کرد: چگونه می توان مردم را به جمهوریت و اسلامیت نظام برخوردار کرد به نحوی که نسبت به دولت حس مالکیت داشته و آن را از خود بدانند.

چگونه می توان دولت را بیش از پیش پاسخگو کرد، چگونه می توان با هزینه کمتر، کار بیشتری انجام داد و بودجه را برای سرمایه گذاری مصرف کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: چگونه می توان از بروز مشکل جلوگیری کرد و از درمان هایی که از خود درد بدتر است برحذر بود.

چگونه می توان نظارت را کنترل کرد بدون اینکه دست مدیران را برای کار بست؟ چگونه می توان انحصار دولت را شکست و آن را رقابتی کرد، چگونه می توان بودجه را به جای ورودی به خروجی داد و مدیران را برای دریافت اعتبار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنابستانی: کوچک سازی دولت جدی گرفته شود

عنابستانی: کوچک سازی دولت جدی گرفته شود