مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:102023-01-04سياسي

افزایش روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون ایثار شهیدان است


معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه هر کجا که راه ما از شهدا و آرمان هایشان جدا شود، آسیب جدی می بینیم، گفت: به برکت خون شهدا قدرت دفاعی کشور همواره افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش و ناخدایکم هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران دریایی ارتش در مقاومت 34 روزه خرمشهر با حضور در منزل ناوسروان تکاور شهید محمدرضا مرادی ترشیزی، با خانواده معظم آن شهید والامقام دیدار و گفت وگو کردند.

امیر سیاری در این دیدار اظهار داشت: به برکت خون شهدا ضمن حفظ تمامیت ارضی کشور، توان بازدارندگی و قدرت دفاعی مان همواره افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هر کجا که راه ما از شهدا و آرمان هایشان جدا شود، آسیب جدی می بینیم، خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و تنها با ادامه این راه می توانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطراه شهدا افزود: کمترین کاری که امروز ما در مقابل مقام شامخ شهدا می توانیم انجام دهیم، دیدار با خانواده های معظم شهیدان و تجلیل از مقام شامخ آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون ایثار شهیدان است

افزایش روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون ایثار شهیدان است