مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:002023-01-04سياسي

رییس دانشگاه رجاء به عنوان پژوهشگر برتر استان قزوین انتخاب شد


همزمان با هفته پژوهش و در مراسمی که با حضور مسئولان استان، رییس دانشگاه رجاء به عنوان پژوهشگر برتر استان قزوین برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با هفته پژوهش و در مراسمی که با حضور مسئولان ارشد استان و جمعی از جامعه دانشگاهی، نخبگان و پژوهشگران برتر برگزار شد، دکتر آرش حاجی کریمی رییس دانشگاه رجاء به عنوان پژوهشگر برتر استان برگزیده شد.

در حاشیه این مراسم دکتر حاجی کریمی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه رجا، اظهار کرد: همواره سرفصل برنامه ها و دغدغه های ما پیوند درست، واقعی و عملیاتی مابین صنعت و دانشگاه می باشد که همین مهم موجب شد تا با یکی از شرکت های دانش بنیان مطرح استان به نام شرکت سامانه های دما، نور و انرژی(سدنا) عقد همکاری مشترک داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه این همکاری نتایج بسیار مثبتی داشت و منجر به تولید یک محصول بسیارمهم، استراتژیک و دانش بنیان در حوزه مدیریت انرژی شد.

رییس دانشگاه رجاء تصریح کرد: این محصول که ماحصل فنآوری جدیدی است و کاملا دانش بنیان است برای اولین بار در استان تولید و به ثبت رسیده و منجر به صرفه جویی بسیار مناسب در حوزه انرژی برق و کاهش مصرف آب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه رجاء به عنوان پژوهشگر برتر استان قزوین انتخاب شد

رییس دانشگاه رجاء به عنوان پژوهشگر برتر استان قزوین انتخاب شد