مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:552023-01-04بين الملل

عادی سازی روابط میان آنکارا و دمشق؛ تهدیدی جدی برای حضور آمریکا در سوریه


یک رسانه عرب زبان در یادداشتی نوشت که تحولات اخیر میان ترکیه و سوریه و اقدامات انجام شده در راستای ازسرگیری روابط میان آنها؛ در وهله نخست مساله حضور آمریکایی ها را در سوریه تهدید می کند و همین مساله واشنگتن را بر آن داشته است تا درصدد مانع تراشی در مسیر .

- عادی سازی روابط میان آنکارا و دمشق؛ تهدیدی جدی برای حضور آمریکا در سوریه یک رسانه عرب زبان در یادداشتی نوشت که تحولات اخیر میان ترکیه و سوریه و اقدامات انجام شده در راستای ازسرگیری روابط میان آنها؛ در وهله نخست مساله حضور آمریکایی ها را در سوریه تهدید می کند و همین مساله واشنگتن را بر آن داشته است تا درصدد مانع تراشی در مسیر عادی سازی روابط میان دمشق و آنکارا باشد و اقداماتی را در این راستا در دستور کار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار در یادداشتی در این باره نوشت: روند نزدیکی روابط سوریه و ترکیه بر اساس برنامه کاری که وزرای دفاع دو کشور ایجاد کرده اند، با نظارت روسیه ادامه دارد و قرار است که تا قبل از پایان ژانویه به سطح سیاسی برسد.

علیرغم وجود کمپین های مخالف این نزدیکی در شمال سوریه، اما به نظر می رسد آنکارا در حال پیشروی در این پرونده است و اقدامات آن برای سرکوب هرگونه اعتراض نسبت به این اقدام در مناطق تحت کنترلش در سوریه گواهی بر این مدعا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط میان آنکارا و دمشق؛ تهدیدی جدی برای حضور آمریکا در سوریه

عادی سازی روابط میان آنکارا و دمشق؛ تهدیدی جدی برای حضور آمریکا در سوریه