مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:502023-01-04بين الملل

نخست وزیری؛ پاداش ترامپ به الکاظمی در قبال ترور سپهبد سلیمانی


نماینده یک ائتلاف عراقی با طرح ادعای دست داشتن مصطفی الکاظمی در ترور فرماندهان پیروزی گفت که منصب نخست وزیری پاداشی بود که وی در پی این جنایت دریافت کرد.

- نماینده یک ائتلاف عراقی با طرح ادعای دست داشتن مصطفی الکاظمی در ترور فرماندهان پیروزی گفت که منصب نخست وزیری پاداشی بود که وی در پی این جنایت دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الجمالی، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید کرد که عجیب نیست اگر بگوییم که تمام دولت قبلی عراق پاداش و دستمزد خود را از دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا به خاطر همدستی در جنایت ترور فرماندهان پیروزی(شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس) دریافت کردند.

وی مدعی شد که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر قبلی عراق دست نشانده بود و رسیدن به منصب نخست وزیری پاداشی بود که به خاطر کمک در برنامه ریزی برای ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس دریافت کرد.

الجمالی در ادامه همچنین خواستار اتخاذ اقدامات جدی از سوی پارلمان عراق در این خصوص و پیگیری حقوقی الکاظمی شد.

اخیرا محمد الصحاف، سخنگوی جنبش مردمی هماهنگی عراق در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تاکید کرد که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق متهم به دست داشتن در اقدامات متعدد علیه الحشد الشعبی و رهبران ملی آن از جمله جنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیری؛ پاداش ترامپ به الکاظمی در قبال ترور سپهبد سلیمانی

نخست وزیری؛ پاداش ترامپ به الکاظمی در قبال ترور سپهبد سلیمانی