مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:402023-01-04سياسي

گردهمایی 2000 نفره کودکان و نوجوانان تهرانی برای حاج قاسم در میدان آزادی


سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 از برگزاری گردهمایی کودکان و نوجوانان تهرانی در پاسداشت یاد و خاطره سردار دلها، جان فدای ملت شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان آزادی خبر داد.

- سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 از برگزاری گردهمایی کودکان و نوجوانان تهرانی در پاسداشت یاد و خاطره سردار دلها، جان فدای ملت شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان آزادی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فروزنده با اشاره به اینکه این مراسم با عنوان نامه ای به آسمان به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و با مشارکت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و بنیاد رودکی برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها با نگارش دلنوشته های کودکان و نوجوانان شهر تهران است.

وی افزود: در این گردهمایی برای نخستین بار برنامه هایی نظیر پرده خوانی و نقالی با موضوع مقاومت اسلامی، روایت گری درباره رشادت های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای سرود حماسی، نواختن مارش نظامی و به آسمان فرستادن 2000 بادکنک به یاد شهدای مقاومت برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، این برنامه با عنوان نامه ای به آسمان روز یکشنبه 18دی ماه و از ساعت14 در میدان آزادی برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی 2000 نفره کودکان و نوجوانان تهرانی برای حاج قاسم در میدان آزادی

گردهمایی 2000 نفره کودکان و نوجوانان تهرانی برای حاج قاسم در میدان آزادی