مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:302023-01-04فناوري

گلستان جزو استان های سرآمد در نسخه نویسی الکترونیک


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای ارتقای سیستم الکترونیک به کار گرفتیم، گفت: گلستان در بخش نسخه نویسی الکترونیک جزو استان های سرآمد است.

- رمضان زینعلی امروز چهارشنبه 14 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان از جهت استقرار نسخه الکترونیک جزو بهترین استان ها است و 99 درصد نسخه ها در استان گلستان به صورت الکترونیک صادر می شود.

وی با اشاره به اخلال در سیستم نسخه الکترونیک در زمان قطعی اینترنت، پاسخ داد: قطعی اینترنت یک امر کاملاً طبیعی است و در همه سیستم های اینترنتی و دیجیتال قطعی به وجود می آید اما زمانی که اینترنت قطع می شود سازمان تأمین اجتماعی تعهدات خود را قطع نمی کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه همکاران ما همه تلاش خود را برای ارتقای سیستم نسخه الکترونیک به کار گرفتند تا در تجویز نسخه های الکترونیک شاهد بروز مشکل نباشیم، تصریح کرد: در زمان قطع اینترنت هم نسخ تأمین اجتماعی طبق تعرفه انجام شده و هزینه ویزیت، دارو و آزمایش طبق تعرفه تأمین اجتماعی محاسبه می شود.

زینعلی با اشاره به تعطیلی موقت خدمات چشم پزشک و اپتومتریست در درمانگاه تأمین اجتماعی گرگان، تصریح کرد: خدمات تأمین اجتماعی در بخش چشم پزشکی و اپتومتریست در بخش ها و مراکز دولتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان جزو استان های سرآمد در نسخه نویسی الکترونیک

گلستان جزو استان های سرآمد در نسخه نویسی الکترونیک