مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:302023-01-04فرهنگي

آثار نقاشی پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر داوری شد/ تاکید بر «کیفیت»


جلسه انتخاب و داوری اولیه آثار نقاشی رسیده به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور دبیر و داوران این بخش برگزار شد.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- آزاده فضلی: جلسه انتخاب آثار رشته نقاشی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز گذشته سه شنبه 13 دی ماه با حضور پریسا شادقزوینی دبیر رشته نقاشی، محمد خزایی، علی بحرینی، محمدکاظم حسنوند و سیدعباس میرهاشمی دبیرکل جشنواره هنرهای تجسمی فجر در محل مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شد.

در بخش نقاشی پانزدهمین دوره جشنواره تجسمی فجر که محدودیتی در نوع تکنیک نداشت، بیش از 800 اثر نقاشی، نقاشی خط، نقاشی دیجیتال، سیاه قلم و هایپر رئال مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت.

تاکید داوران در این جلسه، بر رعایت عدالت در انتخاب و انتخاب آثاری بود که ارزشمند باشند و محتوا و هدفی در خود داشته باشند.

سیدعباس میرهاشمی دبیرکل پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ویژگی های داوری در این دوره جشنواره توضیح داد: آنچه که قرارداد بین خودمان و هنرمند می دانیم، فراخوانی است که منتشر می کنیم و باید این قرارداد رعایت شود.

همچنین طبیعتاً الفبای هر داوری، مباحث تکنیکی و فنی است که خالق اثر باید رعایت کرده باشد و نکاتی نظیر اینکه نباید در ادوار گذشته این جشنواره جایزه برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار نقاشی پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر داوری شد/ تاکید بر «کیفیت»

آثار نقاشی پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر داوری شد/ تاکید بر «کیفیت»