مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:252023-01-04سياسي

مزین شدن دانشگاه فنی و حرفه ای فارس به نام شهید سلیمانی


آیین رونمایی و نامگذاری ساختمان های دانشگاه فنی و حرفه ای فارس همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح چهارشنبه آیین رونمایی و نامگذاری ساختمان های دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار گردید.

جعفر ترک زاده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس شهید سلیمانی را نمادی از مجموعه ارزش های متعالی و یک فرد زنده در تمامی دوران ها دانست و ایشان را به عنوان یک الگوی واقعی برای کلیه اقشار توصیف کرد.

ترک زاده به ذکر برخی ویژگی سردار دل ها پرداخت و گفت: شهید سردار سلیمانی به عنوان مجاهد فی سبیل الله به معنی واقعی کلمه برای رضای خدا کار می کرد و با تبعیت کامل از ولایت و به دور از جلوه گری، تجملات و شعارزدگی، با روحیه و عمل جهادی تا لحظه شهادت به اسلام و انقلاب اسلامی با سرافرازی خدمت نمود و در این راه هم به پیروزی رسید و هم به فیض شهادت نائل آمد و هم به محبوب قلوب تبدیل شد.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد رجبی معاون عملیات سپاه فجر استان فارس ضمن تشکر از ریاست و پرسنل دانشگاه فنی و حرفه ای استان بابت برپایی چنین مراسمی، گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی شهید سردار سلیمانی درس نامه ای از مکتب حاج قاسم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزین شدن دانشگاه فنی و حرفه ای فارس به نام شهید سلیمانی

مزین شدن دانشگاه فنی و حرفه ای فارس به نام شهید سلیمانی