مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:102023-01-04سياسي

65 عکس از تشییع پیکر سردار سلیمانی روی دیوار می رود


نمایشگاه عکس «کآرام جانم می رود» که شامل 65 عکس از مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، در حوزه هنری افتتاح شد.

- نمایشگاه عکس کآرام جانم می رود که شامل 65 عکس از مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، در حوزه هنری افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه عکس کآرام جانم می رود که شامل 65 عکس از 37 عکاس حاضر در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در شهرهای کربلا، اهواز، تهران، قم و کرمان است، به همت خانه عکاسان ایران در گالری شماره 1 حوزه هنری برگزار شد.

احسان باقری مدیر خانه عکاسان ایران با بیان اینکه کآرام جانم می رود نمایشگاهی در رسای سوگ حاج قاسم سلیمانی است، گفت: از آنجا که دوسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری نمایشگاه وجود نداشت، در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تلاش کردیم آثار عکاسان را گردآوری کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 65 عکس با ابعاد 100*70 در کنار دو عکس بزرگ دیواری به نمایش در آمده اظهار کرد: تمامی عکس ها از تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی است و هر فردی که در آن روزها حضور داشته و حال و هوای این مراسم را درک کرده، باور خواهد داشت که این عکس ها یک قطره از عشق و خروشی است که در مردم شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 عکس از تشییع پیکر سردار سلیمانی روی دیوار می رود

65 عکس از تشییع پیکر سردار سلیمانی روی دیوار می رود