مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:102023-01-04فرهنگي

نگارخانه هنر سنندج در بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به دنبال نوسازی و تغییرات اساسی در نگارخانه هنر سنندج، بهمن ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- علی اصغر دریایی، امروز صبح (14 دیماه) در بازدید از نگارخانه هنر سنندج گفت: به دنبال دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات تعدادی از هنرمندان نامی عرصه هنرهای تجسمی استان در خصوص نوسازی و تغییرات اساسی در نگارخانه هنر سنندج و اختصاص اعتبار ویژه ای به این پروژه فرهنگی و هنری در بهمن ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: نگارخانه و گالری هنر سنندج در بهترین و پر رفت و آمدترین نقطه شهر سنندج و مشرف بر پیاده راه فردوسی محلی بسیار مناسب برای برگزاری انواع نمایشگاه های هنرهای تجسمی و عرضه و فروش آثار و محصولات فرهنگی و هنری همچنین فعالیت های ترویجی عرصه فرهنگ و هنر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: هنرهای تجسمی و نمایشگاه های این عرصه بسیار وسیع و تاثیرگذار در انواع و اقسام هنرها، نیاز به مکانی جذاب و دارای شرایط لازم برای ارائه و نمایش آثار خویش دارند.

ایشان ضمن اشاره به اختصاص اعتبار ویژه ای برای نوسازی و تغییرات اساسی در این مکان هنری تصریح کرد: این گالری سال های سال محل برگزاری بهترین نمایشگاه ها و رویدادهای هنری از سوی هنرمندان نامی استان بوده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه هنر سنندج در بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود

نگارخانه هنر سنندج در بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود