مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:102023-01-04اقتصادي

طرح ساخت مسکن خودمالکی در گلستان ترویج شود


با توجه به اینکه بیش از 15 هزار متقاضی در گلستان در حوزه مسکن روستایی وجود دارد پیشنهاد می شود برای تسریع کار طرح خودمالکی و احداث مسکن توسط بخش خصوصی ترویج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان علی محمد زنگانه در جلسه شورای مسکن روستایی با حضور معاون بازسازی و بنیاد مسکن گلستان اظهار کرد: حدود 47 درصد از جمعیت استان گلستان در روستاها ساکن بوده و با توجه به اینکه بافت های فرسوده بسیاری در روستاها قرار دارد احداث و بازسازی مسکن روستایی تسریع خواهد شد.

وی تصریح کرد: از انجاییکه بیش از 15 هزار متقاضی مسکن روستایی در گلستان ثبت نام کردند و برای تسریع کار احداث و بازسازی مسکن روستایی پیشنهاد می شود طرح خودمالکی و احداث مسکن توسط بخش خصوصی ترویج شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان با هدف گذاری انجام شده سه هزار واحد مسکن محرومین احداث می شود که ارائه مصالح رایگان، پرداخت تسهیلات بلاعوض از جمله کمک های نهادهای انقلابی و دولت به این بخش است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی ادامه داد: برای کمک به بانک های عامل در حوزه پرداخت تسهیلات، لیستی از افرادی که تسهیلات بانکی با مبلغ هنگفت گرفته و نسبت به بازپرداخت آن اقدامی نکردند تهیه شود و پیگیری های لازم برای پرداخت ان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساخت مسکن خودمالکی در گلستان ترویج شود

طرح ساخت مسکن خودمالکی در گلستان ترویج شود