مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:052023-01-04سياسي

دیپلماسی اقتصادی برای روابط بهتر خارجی، ضروری است


رییس شورای سیاست گذاری خانه دیپلماسی کشور گفت: دیپلماسی اقتصادی اولویت اصلی ما است به این معنا که بتوانیم روابط اقتصادی خارجی بهتری داشته باشیم.

- رامین مهمان پرست شامگاه رو گذشته در نشست خبری خانه دیپلماسی با بیان اینکه باید ساختار دیپلماسی اقتصادی در کشور مشخص و سازماندهی شود تا هماهنگی بین دستگاهها مختلف ایجاد گردد اظهار کرد: اولین کاری که به معرفی خانه دیپلماسی منجر شد در همایشی با حضور افراد و شخصیت های مختلف از مراکز متنوع مانند دولت، تشخیص مصلحت نظام و بخش خصوصی و غیره برگزار شد و هریک دیدگاه های خود را در بخش دیپلماسی اقتصادی مطرح کردند.

وی ضمن تاکید بر اینکه واژه دیپلماسی اقتصادی دارای اهمیت است افزود: تمام سازمان ها و عناصری که به شکلی در دیپلماسی اقتصادی دخالت دارند همه به صورت هماهنگ دنبال یک هدف باشند تا بتوانیم دیپلماسی اقتصادی را پیش ببریم.

دیپلمات و سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه ادامه داد در ادامه گفت: پس از جمع بندی، ساختاری به اسم شورای عالی دیپلماسی اقتصادی پیشنهاد شد که زیر نظر رییس جمهور و دبیر آن وزیر امور خارجه و دبیرخانه آن هم در وزارت امور خارجه مستقر شود و برخوردار از 9 کارگروه تخصصی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی اقتصادی برای روابط بهتر خارجی، ضروری است

دیپلماسی اقتصادی برای روابط بهتر خارجی، ضروری است