مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:002023-01-04اقتصادي

همه رفیوژهای شهری زنجان با موزاییک پوشیده نخواهد شد


رییس سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه باید برای زیباسازی شهر از روش های مختلفی بهره برد، گفت: همه رفیوژهای شهری با موزاییک پوشیده نخواهد شد.

- مجید دوستی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه باید برای شرایطی که با کاهش بارندگی مواجه هستیم برنامه ریزی کنیم تا هم فضای سبز داشته باشیم و هم از منابع آبی حفاظت کنیم، اظهار کرد: در این راستا برنامه ریزی متنوعی انجام شده و در بخش هایی از شهر زنجان که چمن مناسب وجود نداشت و بنا به مطالعات به عمل آمده، باید از مصالح و مواد دیگری استفاده شود، پیور و نورپردازی جایگزین خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش های دیگر سعی داریم از انواع گیاهان کم آب بر برای تامین فضای سبز شهری بهره برد تا با کمترین آبیاری فضای مناسب و منظر زیبایی را داشته باشیم؛ در کنار آن کاشت درختان مثمر و مقاوم به کم آبی نیز مدنظر قرار گرفته که یکی از این موارد کاشت درختانی همچون گردو و سیب است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان نگران این موضوع نباشند که همه چمن ها با موزاییک و پیور جایگزین خواهد شد، گفت: برای داشتن شهری زیبا نباید فقط به یک روش بسنده کرد؛ چرا که شهر باید با نور، فضای سبز، مبلمان مناسب و المان ها به محلی برای آرامش ساکنان آن تبدیل شود و ما نیز این نکته را در برنامه ریزی ها مدنظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه رفیوژهای شهری زنجان با موزاییک پوشیده نخواهد شد

همه رفیوژهای شهری زنجان با موزاییک پوشیده نخواهد شد