مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:002023-01-04سياسي

مقابله با تهاجم رسانه ای نیازمند بکارگیری رویکرد شهید سلیمانی است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با تهاجم رسانه ای نیازمند بکارگیری رویکرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یک لایه پررنگ در حوادث اخیر در سطح کشور لایه رسانه ای آن بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه با یک بمباران اطلاعاتی و رسانه ای بی نظیر در طی سالیان اخیر به ویژه چند ماه اخیر علیه کشور روبرو بودیم و نمونه آن را در هیچ جای دیگری نمی بینیم، تاکید کرد: باید علیه رسانه هایی که آموزش تروریسم و اغتشاش می دهند شکایت حقوقی طرح کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی راه حل مقابله با رسانه های استکباری را استفاده از روش سردار سلیمانی دانست و افزود: سردار سلیمانی با به میدان آوردن مردم موفقیت های بالایی کسب کرد و به پیروزی های بزرگی رسید.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با جنگ نرم دشمن باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم ادامه داد: رسانه های دشمن در تلاش برای نشان دادن چهره جهنمی از ایران هستند تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کرده و سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تهاجم رسانه ای نیازمند بکارگیری رویکرد شهید سلیمانی است

مقابله با تهاجم رسانه ای نیازمند بکارگیری رویکرد شهید سلیمانی است