مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:552023-01-04سياسي

تشکیل کمیته های سلامت اداری در آموزش و پرورش


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش، ارتقای سلامت اداری را با مشارکت همه ذی نفعان امکان پذیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی هاشمی در نشست روسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قطب 3 کشوری، شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای فرهنگی اظهار کرد: باید اولویت ها را بشناسیم و برای اجرای مسائل و مشکلات آموزش وپرورش قدم برداریم، همچنین سلامت اداری یکی از برنامه های دولت سیزدهم است که شامل فساد ستیزی، مردم داری و عدالت اجتماعی است و یکی از مباحثی که در برنامه ریزی ها باید توجه کنیم، مقابله با فساد است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات افزود: در سیاست های کلی نظام اداری، 26 راهبرد وجود دارد که باید آن ها را بشناسیم و به سیاست های اجرایی آموزش وپرورش تبدیل کنیم.

وی بابیان اینکه سطح انتظار مردم از آموزش وپرورش خیلی زیاد است، اظهار کرد: وظیفه آموزش وپرورش، تعلیم و تربیت نسل های آینده است و بدون توجه به زیرساخت های آن، تربیت نسل آینده با مشکل مواجه خواهد بود.

هاشمی گفت: حوزه سلامت اداری با یک برنامه ریزی صحیح، علمی و منطقی به سمت یک هدف مشخص می رود، لذا 6 راهبرد و سیاست شامل؛ راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های سلامت اداری در آموزش و پرورش

تشکیل کمیته های سلامت اداری در آموزش و پرورش