مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:472023-01-04پزشكي

تاکنون موردی از ابتلا به زیرسویه های جدید کرونا در خوزستان گزارش نشده است


سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: تاکنون از موارد نمونه گیری شده گزارشی مبنی بر مشاهده زیر سویه جدید کرونا دریافت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دکتر پژمان بختیاری نیا سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان اظهار کرد: تاکنون از موارد نمونه گیری شده در استان زیرسویه های جدید کرونا گزارش نشده است.

وی افزود: در همه مبادی ورودی در خوزستان، پایگاه های مراقبت مرزی دایر شده است که با مراقبت سندرومیک، همه  موارد  با علائم مشکوک به کرونا را نمونه برداری کرده و در صورت مثبت بودن نمونه پیگیری و درمان آن ها انجام می شود و اگر این افراد بخواهند به استان های دیگر مراجعه کنند به مقاصد آن ها اطلاع رسانی می شود.

سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: در کشور نمونه هایی از زیرسویه های جدید ویروس کرونا شناسایی شده، ولی در موارد نمونه گیری شده در خوزستان هنوز زیرسویه های جدید کرونا گزارش نشده است و این به معنی وجود نداشتن مطلق  این زیر سویه ها در استان نیست.

وی ادامه داد: باتوجه به ورود موج جدید کرونا، افزایش موارد بستری و ابتلای به این ویروس از هفته قبل در استان و کشور از مردم خواست استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

پژمان بختیاری نیا تصریح کرد: تمام افراد بالای 18 سال و کسانی که بیماری زمینه ای داشته و از آخرین نوبت دریافت  واکسن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موردی از ابتلا به زیرسویه های جدید کرونا در خوزستان گزارش نشده است

تاکنون موردی از ابتلا به زیرسویه های جدید کرونا در خوزستان گزارش نشده است