مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:452023-01-04اقتصادي

پیامک قطع یارانه جعلی است


رییس پلیس فتا البرز از کاربران خواست فریب پیامک جعلی در خصوص موارد مختلف یارانه معیشتی را نخورند و لینک های ارسالی را باز نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ رسول جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گاهی مواقع همزمان با فعال شدن سایت هدفمندی یارانه ها، افراد شیاد با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنند که باید مراقب این افراد بود.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به طرح واریز یارانه معیشتی دولت به دهک های مختلف در کشور و عدم واریز این مبلغ برای برخی از دهک های اعلام شده ، مجرمان سایبری با ترفندهایی مانند ثبت نام یارانه، ویرایش اطلاعات یارانه بگیران و ثبت نام جاماندگان درصدد کلاهبرداری از کاربران بر می آیند.

جلیلیان اضافه کرد: ارسال پیامک های جعلی، ارائه لینک های ثبت نام، هدایت به درگاه های بانکی جعلی و معرفی اپلیکیشن های مختلف توسط مجرمان سایبری در این شرایط دور از ذهن نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مجرمان با راه اندازی سایت جعلی و ارسال پیامک اقدام به فریب و هدایت کاربران به درگاه های پرداخت جعلی بانک ها می پردازند که مردم باید برای پیشگیری از هرگونه جرم هوشیار باشند.

رییس پلیس فتا البرز اضافه کرد: مجرمان پس از هدایت متقاضیان به درگاه های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک قطع یارانه جعلی است

پیامک قطع یارانه جعلی است