مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:402023-01-04اقتصادي

اجرای 7 پروژه بازآفرینی شهری در پارس آباد


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 7 پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار 10 میلیارد تومان در پارس آباد اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین زاده زارع صبح چهارشنبه در نشست مشترک با مسئولان راه و شهرسازی و شهرداری و شورای شهر پارس آباد، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه های مشترک به ویژه طرح های بازآفرینی شهری نیازمند اهتمام جدی دستگاه های دخیل هستیم.

وی با بیان اینکه برای شهرستان پارس آباد 7 طرح بازآفرینی شهری تعریف شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد تنها سه پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به مرحله اجرا رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل عدم همکاری نهادها و ارگان های ذیربط را از اصلی ترین دلیل ابتر ماندن این طرح ها دانست و بیان کرد: در بحث بازآفرینی شهری پروژه های بسیار خوبی از جمله سالن ورزشی و پایگاه سلامت در شهرستان پارس آباد تعریف شده ولی از آنجایی که در تحویل زمین این پروژه ها به مشکل برخوردیم و ادارات مربوطه موفق به تحویل زمین نشدند مجبور به لغو قرارداد شدیم.

حسین زاده زارع شهرستان پارس آباد را به دلیل داشتن مناطقی همچون زیر نهر تراب نیازمند بازآفرینی و ارائه مشوق های لازم برای اجرای این طرح ها اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در این خصوص همکاری لازم با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 پروژه بازآفرینی شهری در پارس آباد

اجرای 7 پروژه بازآفرینی شهری در پارس آباد