مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:252023-01-04اقتصادي

50 هزار تن آبزیان از ایران صادر شده است


مدیرکل قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور گفت: در 9 ماه سال جاری افزون 50 هزار تن انواع آبزیان از کشور صادر شده که حجم عمده ای آن از استان بوشهر بوده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور گفت: در 9 ماه سال جاری افزون 50 هزار تن انواع آبزیان از کشور صادر شده که حجم عمده ای آن از استان بوشهر بوده است.

وحید صالحی چهارشنبه 14 دی در حاشیه نشست با استاندار بوشهر، سازمان دامپزشکی را متولی تضمین سلامت و بهداشت محموله های داخلی، صادراتی و وارداتی دانست و اظهار کرد: در موضوع صادرات کالاهای زیر مجموعه دامپزشکی به خصوص در حوزه آبزیان که سهم بزرگی از صادرات غیرنفتی دارد با هماهنگی های انجام شده صادرات افزایش یافته است.

وی بازارهای هدف را چین، اورآسیا، روسیه، مالزی و دیگر کشورها دانست و بیان کرد: این صادرات در قالب تفاهم نامه ها و ضوابط بهداشتی انجام می شود.

مدیرکل قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: حجم صادرات با افزایش و ارتقاء وضعیت بهداشتی سبب شد کالاهای صادراتی ایران در دنیا بهتر شناخته شود و بازرگانان بازارهای بیشتری در دست بگیرند.

دکتر صالحی از افزایش 2 برابری صادرات محصولات آبزیان و کشاورزی در 9 ماه امسال خبر داد و گفت: در سال گذشته حدود 35 هزار تن صادرات میگو و ماهی از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار تن آبزیان از ایران صادر شده است

50 هزار تن آبزیان از ایران صادر شده است