مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:202023-01-04ورزشي

واکنش رییس فدراسیون تنیس روی میز به سقوط عالمیان در رنکینگ جهانی


رییس فدراسیون تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این رشته در بخش مردان رنکینگ جهانی، با تاکید بر عوامل موثر دراین رده بندی گفت: حتما تا ماه آینده این سقوط جبران می شود.

- مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حضور متوالی در رقابت های مختلف که در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده و دارای امتیاز هستند تاثیر مستقیم در رده بندی جهانی بازیکنان دارد، گفت: تلاش فدراسیون این است که حتی الامکان بازیکنان در مسابقات معتبر شرکت داشته باشند تا علاوه بر کسب تجربه و حفظ آمادگی، امتیاز لازم برای بهبود وضعیت در رنکینگ جهانی را هم به دست بیاورند اگرچه در این مسیر با مشکلاتی هم مواجه هستیم.

وی به هزینه بالای اعزام های برون مرزی با توجه به افزایش قیمت دلار اشاره کرد و یادوآور شد: این موضوع به خصوص در سفر به برخی کشورها مانند شرق آسیا برای فدراسیون هزینه های سنگینی را ایجاد می کند تا حدی که ما از برگزاری مسابقات رده های پایه در عراق استقبال زیادی کردیم چراکه اعزام تیم به آن به نسبت خیلی از کشورها هزینه سرسام آوری روی دوش فدراسیون نمی گذارد.

قارداشی در این زمینه یادآور شد: البته که فدراسیون تنیس روی میز در زمینه جذب اسپانسر موفق عمل کرده است و خیلی از اعزام ها به واسطه کسب نتیجه از همین موضوع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس فدراسیون تنیس روی میز به سقوط عالمیان در رنکینگ جهانی

واکنش رییس فدراسیون تنیس روی میز به سقوط عالمیان در رنکینگ جهانی