مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:172023-01-04سياسي

رستمی: اربعین گوشه ای از دوران ظهور است که شکوفایی انسان رقم می زند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در اختتامیه پنجمین سوگواره اربعین دانشگاهیان گفت: اربعین گوشه ای از دوران ظهور است که شکوفایی انسان رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در آیین اختتامیه پنجمین سوگواره اربعین دانشگاهیان گفت: موضوع اربعین یک موضوع شگفت آور و برهم زننده معادلات در تطور سبک زندگی در دنیای معاصر است.

در دنیای امروز تمدن غرب و لیبرال دموکراسی به عنوان تمدن غالب، سبک زندگی و ارزش های خود را بر جوامع تحمیل کرده و برای رسیدن به این شرایط، قرن ها هم افزایی ها فکری، تامین ابزار و تدوین محتوا ها صورت گرفته تا به امروز رسیده ایم اما تمام نظام ارزشی آن حول محور نیازهای مادی انسان و با تعریف مادیات می گردد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه افزود: ممکن است ادعاهایی همچون انسان گرایی و عقل گرایی قالب های زیبا و اغواگری برای معرفی این تمدن باشد اما آنچه که درتمدن غرب ملاک قرار گرفته، رفاه گرایی و فردگرایی مطلق و توجه صرف به موضوع نفسانیت و مادیات و التذاذ خود مادی است که دقیقاً همه این ها در نقطه مقابل هدفی است که قرآن و انبیا و اهل بیت علیهم السلام برای ما تعریف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: اربعین گوشه ای از دوران ظهور است که شکوفایی انسان رقم می زند

رستمی: اربعین گوشه ای از دوران ظهور است که شکوفایی انسان رقم می زند